نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2329
-
الف
+

مهم ترین اخبار فرهنگی و هنری ایران در 10 میزان/ از «کشتارگاه» تا «بعد از آزادی»

در این گزارش از مهم ترین اخبار فرهنگی و هنری امروز (10میزان) ایران با خبر می شوید.

به گزارش آی فیلم2، مهم ترین اخبار فرهنگی و هنری امروز ایران (10 میزان) از این قرار است:

«مانی حقیقی» به «کشتارگاه» می رود

مانی حقیقی

مانی حقیقی به حیث نخستین بازیگر فلم سینمایی «کشتارگاه» به کارگردانی «عباس امینی» و تهیه کنندگی «جواد نوروزبیگی» که به زودی کار ساخت آن آغاز می شود ، انتخاب شد.

تولید «الف ویژه» از سر گرفته شد

کمال تبریزی

تصویربرداری سریال «الف ویژه» به کارگردانی «کمال تبریزی» که چندی پیش متوقف شده بود قرار است با همین کارگردان و به تهیه کنندگی «زینب تقوایی» از سر گرفته شود. 

این روزها «حامد افضلی» در حال بازنویسی فلمنامه «الف ویژه» است و بزودی سریال وارد مرحله پیش تولید می‌شود. 

«حسین محجوب» بازیگر نقش اصلی این سریال است که در نقش «سعدی» شاعر برجسته فارسی زبان قرن هفتم هجری به ایفای نقش خواهد نمود.

جدیدترین جزئیات و تصاویر از سریال «بعد از آزادی»

بعد از آزادی

هم‌ اکنون گروه تولید سریال «بعد از آزادی» در پارکی در جنوب تهران، مستقر هستند و با پایان کار در این لوکیشن، برای ادامه تصویربرداری به نقاط مختلف تهران و اطراف می‌روند.

به تازگی «امید روحانی» نیز به جمع بازیگران «سریال بعد از آزادی» اضافه شده است. «خسرو شهراز»، «رضا داوودنژاد»، «اندیشه فولادوند»، «اصغر همت»، «قاسم زارع»، «مرتضی اسماعیل کاشی»، «سام کبودوند»، «آزاده سیفی»، «سارا شاهرودیان»، «حسین باشه آهنگر»،‌ «رامین سیار دشتی» از بازیگران اصلی این سریال هستند.

«صله سحر» به جشنواره های خارجی می‌رود

فیلم صله سحر

فلم سینمایی «صله سحر» پس از سه سال ناکامی در اکران عمومی به جشنواره‌های خارجی می‌رود.

در حال حاضر سه سال از ساخت فلم می‌گذرد و هنوز موفق به اکران عمومی نشده است؛ اما احساس می‌شود که پس از حضور در جشنواره‌های خارجی و دیده شدن فلم، اکران در ایران آسان تر خواهد شد.

گفتنی است «صله سحر» به زندگی یک استاد موسیقی با بازی «پرویز پورحسینی» می‌پردازد. او به دلیل ضعف جسمانی توانایی اجرای برنامه ارکستر را ندارد و همین مسئله او را مستأصل و پریشان می‌کند.

«مجید فرازمند»، فلمنامه نویس ایرانی درگذشت

مجید فرازمند

«مجید فرازمند» فلمنامه نویس سینمای ایران پس از تحمل یک دوره بیماری درگذشت. زنده یاد مجید فرازمند در سال ۱۳۲۴ هجری خورشیدی در شهر کرمانشاه متولد شد.

فلمنامه های سینمایی «دشمن»، «این زن حرف نمی زند»، «۱۳ گربه روی شیروانی»، از وی به فلم برگردانده شده و از بین فلمنامه های دیگر می توان به «وفا»، «دلقک»، «راز سر به مهر»،«زنی از جنس باران»، «سرباز گمنام» و... اشاره کرد.

این فلمنامه نویس پس از یک دوره بیماری سه شنبه نهم میزان(مهر) به علت بیماری مغزی درگذشت.

«حکایت‌های کمال» در راه تلویزیون ایران

سریال حکایت های کمال

نشر «حکایت‌های کمال» از ماه عقرب آغاز می‌شود و این روزها مقدمات نگارش ۶۰ قسمت فصل دوم صورت می گیرد.

همچنان در حال حاضر مراحل نهایی ساخت موسیقی و میکس کار در دست انجام است و بعد از ماه صفر که تقریبا اوایل آبان ماه است ، نشرات آن آغاز می شود.

«شهره لرستانی»، «محمدرضا شیرخانلو»، «محمود پاک نیت»، «حمید ابراهیمی»، «شهرام عبدلی»، «بیژن بنفشه خواه»، «یوسف صیادی»، «امیر نوری» و ...  از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

ف ا / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر